• BEDRIJVEN-147687 2769
  • BEDRIJVEN-934454 30949265

Bedrijven

Indien uw bedrijf op zoek is naar een (financieel) administratief medewerker voor een beperkt aantal uur in de week of maand, of wanneer u een medewerker zoekt welke uw bedrijf op tijdelijke basis administratieve ondersteuning kan bieden, dan bent u bij GRIP services aan het juiste adres.

Naast de reguliere boekhouding en daaraan gerelateerde administratie, hebben wij veel affiniteit met zorgdeclaratiesystemen. Ook wanneer u iemand zoekt, welke uw zorgdeclaraties na kan kijken voordat deze richting verzekeraars gaan, kunt u een beroep op onze diensten doen.

U kunt het aantal uur zelf bepalen, en met welke frequentie u dit het liefst heeft Wij kunnen bij u op kantoor werken of de werkzaamheden uit voeren op onze eigen werkplek, onder kantoortijden of in het weekend. Wij kunnen u administratieve ondersteuning bieden op de volgende gebieden:

  • Debiteuren- en crediteurenadministratie
  • BTW aangiften
  • Samenstellen financiële rapportage
  • Samenstellen kengetallen rapportage
  • Zakelijke correspondentie
  • Bijwerken journaalposten en grootboeken
  • Interim management
  • Administratieve organisatie
  • Secretariele werkzaamheden
  • Personeelsadministratie
  • Archiveren
  • Overige periodieke boekhoudkundige werkzaamheden (bv opmaken balans)
  • Opmaken protocollen en spreadsheets
  • Het bijwerken van achterstanden in administratie en uitzoekklussen
  • Project administraties
  • Declaraties zorgverzekeraars

Voordelen:

  • Flexibel inzetbaar naar uw wensen
  • Op inhuur basis, dus geen tijdelijk of vast arbeidscontract
  • Geen sociale lasten
  • U beheerst het aantal uur wat u aan bepaalde werkzaamheden wilt besteden
  • Op korte termijn beschikbaar

Neem vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden. Klik hier voor onze contactgegevens.

Copyright © Grip Services - Alle rechten voorbehouden | Website en webhosting door Dayman Media
Algemene voorwaarden van Grip Services zijn hier te downloaden.